28/11/16

Αγαπάμε Νταβλούρο



Τις δύσκολες ώρες που πέρασε χθες το μεσημέρι όταν ενημερώθηκε ότι ο γιος του είχε πέσει από γέφυρα στην Πάτρα, περιγράφει o πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Αθανάσιος Νταβλούρος.
«Ευχαριστώ το Θεό που είναι καλά το παιδί μου στην υγεία του. Είχε τις αισθήσεις του από τη πρώτη στιγμή και τα θυμάται όλα. Δεν έχασε τις αισθήσεις του, ούτε δευτερόλεπτο. Όταν ήρθε το ΕΚΑΒ να τον πάρει από το σημείο που είχε πέσει, του μιλούσαν και τους απαντούσε. Είχε πλήρη συνείδηση. Όταν ρώτησα το παιδί μου, πως έγινε αυτό, τί σου συνέβη και μου λέει ''μπαμπά γλίστρησα και έπεσα στο πρανές του δρόμου. Δεν κατάλαβα πως έγινε αυτό''.
Ευτυχώς που έπεσε εκεί και δεν έπεσε στο κεντρικό δρόμο και να έχουμε άλλα χειρότερα. Έγινε άμεσα η μεταφορά του στο νοσοκομείο και δεν κινδύνευσε η ζωή του. Έχει μικρά τραύματα και εκδορές στο πρόσωπο και μείναμε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Είναι θαύμα για μένα που ο γιος μου έπεσε από τη γέφυρα και δεν έπαθε σχεδόν τίποτα. Εύχομαι να μην βρεθεί ποτέ κανένας πατέρας στη θέση μου γιατί είναι ότι χειρότερο να σε παίρνουν τηλέφωνο και να σου ανακοινώνουν ότι το παιδί σου είναι χτυπημένο στο δρόμο».
Νωρίτερα το πρωί ο κ. Νταβλούρος είχε ανεβάσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook μια φωτογραφία με τον γιο του, ευχαριστώντας όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό της οικογένειάς του. 

Ο νεαρός Τηλεμαχος Νταβλούρος νοσηλεύεται εκτός κινδύνου πλέον στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας μετά την πτώση του από τη γέφυρα στην Περιμετρική στην περιοχή του Σουλίου Πατρών χθες το πρωί.