11/11/16

Νέα Εντάλματα για Ρομά

Τι αναφέρει στο απολογητικό του υπόμνημα ο επιχειρηματίας Α. Αγγλούπας

Ερχονται νέα εντάλματα για το κύκλωμα των Ρομά
Οι κατηγορούμενοι ως μέλη της οργάνωσης που πραγματοποιούσε διαρρήξεις και ληστείες σε σπίτια επωνύμων αλλά και σε εταιρίες, ΑΤΜ τραπεζών, σούπερ μάρκετ, στα Βόρεια Προάστια, τη Δυτική Αττική, αλλά και σε περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Ορεστιάδας και της Αλεξανδρούπολης, οδηγούνται στα δικαστήρια για να απολογηθούν στον ανακριτή τηνΤρίτη Νοεμβρίου 2016 

Νέα εντάλματα σύλληψης κυοφορούνται - σύμφωνα με πληροφορίες - από τις δικαστικές αρχές, ως προς τα πρόσωπα που φέρονται να συμμετέχουν στο κύκλωμα των Ρομά, που ρήμαξε δεκάδες πολυτελείς κατοικίες σε ολόκληρη την Ελλάδα. Οι αρχές έχουν παράλληλα ταυτοποιήσει ακόμη δυο άτομα, τα οποία και θα κληθούν να απολογηθούν εντός των ημερών.

Σε σχέση ειδικότερα με τον επιχειρηματία Αλέξανδρο Αγγλούπα, που έχει προφυλακιστεί, στο απολογητικό του υπόμνημα αναφέρεται ότι γνωρίζει μόνον δύο συγκατηγορουμένους του.

«Τίποτα από όσα λένε οι μάρτυρες ότι εκλάπησαν από τα σπίτια τους δεν βρέθηκε στο δικό μου».  

Για τα τρία ρολόγια που βρέθηκαν στο σπίτι του, λέει:  «Το  SHOPARP είναι ιδιοκτησίας του, το Frank Muller είναι της μνηστής του και το τρίτο είναι  απλή απομίμηση ROLEX.

«Για τα  τρία αυτά ρολόγια που βρέθηκαν και κατασχέθηκαν στην οικία μου, ζητώ τη διερεύνηση της προέλευσής τους από τους νόμιμους  εκπροσώπους των εταιρειών κατασκευής τους στην Ελλάδα, έτσι ώστε να αποδειχθεί ότι κανένα από αυτά δεν είχε εκφύγει από την κυριότητα του ιδιοκτήτη τους, χωρίς τη συναίνεσή τους».

Ερ.: Τι είναι το  Panerai;

Απ.: Το Panerai είναι μια συλλογή από ρολόγια του εφοπλιστή Μιχαηλίδη ο οποίος ήθελε να τα πουλήσει 600 χιλ. ευρώ ενώ τα είχε αγοράσει 1,5 εκ. ευρώ.

Ερ.: Στις 22-9 συνομιλία αναφέρεται ένα PATEK PHILIPPE ρολόι μισό- μισό.

Απ. : Το μισό- μισό σημαίνει ατσάλι χρυσό. Δεν γνωρίζω που το είχε βρει.

Ερ.: Δεν σας πέρασε από το μυαλό ότι αυτά ήταν κλεμμένα;

Απ.: Μου είχε πει ότι είχε πολύ μεγάλο κύκλο.

(...)

Απ.: Τα ρολόγια (δύο PATEK PHILIPPE είναι του εφοπλιστή Γιώργου Μιχαηλίδη αγορασμένα από τον Κώστα Καίσαρη). Τα πουλάει γιατί έχει πρόβλημα με την επιχείρησή του. Εμείς μια διαμεσολάβηση κάναμε. Θέλω να προσθέσω ότι ουδέποτε ήμουν εγκληματίας. Ουδέποτε έκανα παρέες με εγκληματίες παρέα στη ζωή μου. Προέρχομαι από πολύ σοβαρή οικογένεια, μεγαλωμένος με αρχές, με αυστηρότητα και πολλή αγάπη.

Ουδέποτε θα έμπλεκα αν γνώριζα μια τέτοια κατάσταση. Θα είμαι πάντα συνεπής σε οποιαδήποτε φάση αυτής της ποινικής διαδικασίας, όποτε κληθώ. Δέχομαι οποιονδήποτε περιοριστικό όρο κρίνετε εσείς, κυρία πρόεδρε, σκόπιμο. Ακόμη κι αυτόν της ηλεκτρονικής επιτήρησης, δικής μου δαπάνης, διότι η δική μου ποιότητα και το λευκό μου ποινικό μητρώο δεν είναι ενός ανθρώπου που μπορεί να συγχρωτίζεται με κρατουμένους, αφού είμαι σίγουρος μετά βεβαιότητας ότι θα πέσω θύμα εκβιασμού.  

Ο Χαρ. Ρασίμογλου, γνωστός ως «Μπάμπης ο Φλου», αρνείται τις κατηγορίες, ενώ για τα 20 χιλιάδες ευρώ που βρέθηκαν στο σπίτι του αναφέρει: «ανήκουν στον αδελφό μου που είναι ανάπηρος και πάσχει από εγκεφαλική παράλυση. Είναι χρήματα από αναδρομικά επιδόματα αναπηρίας που παίρνει η μητέρα μου για αυτόν».