30/4/15

Ο επόμενος ...


Δίωξη στον πρώην ποδοσφαιρικό παράγοντα για τους 2 τόνους ηρωίνης
Το δεξαμενόπλοιο σημαίας Τόγκο «Noor 1» με το οποίο διακινήθηκε η τεράστια ποσότητα ηρωίνης από τον Περσικό κόλπο στην Ελλάδα



 
 
Δίωξη ασκήθηκε στον επιχειρηματία και πρώην ποδοσφαιρικό παράγοντα που κατηγορείται για τη μεταφορά δύο τόνων ηρωίνης με το πλοίο «Noor 1» το καλοκαίρι του 2014, ο οποίος θα απολογηθεί τη Δευτέρα.
Να υπενθυμίσουμε ότι νέα επιβαρυντική μαρτυρία κατά επιχειρηματία και πρώην ποδοσφαιρικού παράγοντα για τη μεταφορά δύο τόνων ηρωίνης με το πλοίο «Noor 1» το καλοκαίρι του 2014 δόθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στην αρμόδια δικαστική λειτουργό που ερευνά την υπόθεση.

Στη νέα απολογία της η σύζυγος του πλοιοκτήτη του «Noor 1» εμφανίζει τον πρώην παράγοντα ΠΑΕ της Αττικής ότι είχε όλη την ευθύνη για το ταξίδι του πλοίου με την ηρωίνη από τον Περσικό στην Ελευσίνα. Συμπλήρωσε ότι δεν προχώρησε νωρίτερα σε σχετικές αποκαλύψεις επειδή πίστευε ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας θα τη βοηθούσε να απεμπλακεί.

Ανέφερε ακόμη ότι ο σύζυγός της είχε πέσει θύμα τροχαίου ατυχήματος λίγο πριν από τη σύλληψή της και αυτό το συμβάν θεωρεί ότι «δεν ήταν τυχαίο».

Στην απολογία της η σύζυγος του πλοιοκτήτη σημειώνει ότι ο επιχειρηματίας αυτός που έχει κληθεί για κατάθεση (σε αυτήν αρνήθηκε κάθε εμπλοκή) αλλά δεν έχει κατηγορηθεί για την υπόθεση «έδειχνε ότι ήταν πάντα ενημερωμένος για τον πλου του πλοίου (σ.σ. του "Noor 1") και έλεγε συνέχεια ότι το πλοίο έρχεται στην Ελλάδα».

Η ίδια ανέφερε: «Επιπλέον ένα χρόνο πριν από την έλευση του "Noor 1" στην Ελλάδα επικοινώνησε ο σύζυγός μου μαζί μου και μου είπε ότι ο επιχειρηματίας ζήτησε τα τραπεζικά στοιχεία εταιρείας που είχε συστήσει ο σύζυγός μου στο Ντουμπάι και τον αριθμό λογαριασμού τραπέζης τα οποία και του απέστειλε με μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο. Σε ερώτησή μου για ποιο λόγο τα ζήτησε, μου απάντησε ότι του είπε πως ίσως έβαζε κάποια χρήματα για την αγορά φορτίων».

Η σύζυγος του πλοιοκτήτη του «Noor 1» συμπλήρωσε: «Η έντονη εμπλοκή του επιχειρηματία (σ.σ. μνημονεύει τα όνομα του) από την πρώτη στιγμή με το "Noor 1" και η άτυπη συνεργασία του με τον σύζυγό μου καθ' όλη τη διάρκεια της διαχείρισης του πλοίου ήταν και η αιτία που από την πρώτη στιγμή της σύλληψής μου ο μόνος με τον οποίο επικοινωνούσα για να με βοηθήσει να απεμπλακώ ήταν μόνο εκείνος, καθόσον μόνο εκείνος είχε πρόσβαση στον Μ. (σ.σ. άλλος κατηγορούμενος) ούτως ώστε να προσκομιστούν τα ανάλογα έγγραφα για να απεμπλακώ από αυτήν την υπόθεση. Προς λύπη εμένα και του συζύγου μου διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση».

Σημειώνεται ότι σε βάρος του ίδιου πρώην στελέχους της ΠΑΕ που είχε ασχοληθεί και με εμπορικές δραστηριότητες είχαν βρεθεί στοιχεία ότι ήταν ιδρυτής εταιρείας στη Μέση Ανατολή η οποία πιθανόν σχετιζόταν με τη χρηματοδότηση της αγοράς της τεράστιας ποσότητας ηρωίνης με ποσό μεγαλύτερου των 15 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον σε απολογία και άλλου κατηγορουμένου είχε μνημονευθεί ότι «είχε το γενικό πρόσταγμα στο ταξίδι του "Noor 1"».

Πλέον ο νέος κύκλος καταθέσεων και τα έγγραφα που αποκαλύπτονται τώρα από την έρευνα της δικαστικής λειτουργού διαμορφώνουν νέο κύκλο υπόπτων για τη μεταφορά των δύο τόνων ηρωίνης και πιθανολογείται ότι σύντομα θα υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις.