5/7/14

Από το ΕΣΠΑ ο στόλος

Εδώ Έβρος

 
Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλης Κικίλιας, κατά την επίσκεψή του στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, επισκέφθηκε τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ.κ. Δαμασκηνό.
Στη συνέχεια, βρέθηκε ανάμεσα σε Αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας, συνομίλησε μαζί τους, άκουσε τους προβληματισμούς τους και δεσμεύτηκε για την αναζήτηση λύσεων. Κατά τη συνάντηση, ο κ. Κικίλιας δήλωσε τα εξής:
«Είστε η κινητήριος δύναμη της Ελληνικής Αστυνομίας, το παρόν και το μέλλον για την εσωτερική ασφάλεια της χώρας. Ο Αρχηγός της Αστυνομίας σάς αποκαλεί τη ραχοκοκαλιά του Σώματος και συμφωνώ μαζί του.

Το έργο που επιτελείτε, ομολογώ ότι πραγματοποιείται υπό δύσκολες, αντίξοες συνθήκες και με ορισμένες αδυναμίες σε μέσα και ανθρώπινο δυναμικό. Και γι΄αυτό είστε πραγματικά αξιέπαινοι.
Εάν πω ότι μπορώ τώρα να ανοίξω το συρτάρι του γραφείου μου και να σας βγάλω τη λύση για κάθε πρόβλημα που σας απασχολεί, θα είμαι τουλάχιστον ουτοπιστής. Στις άμεσες προτεραιότητές μου είναι, επιστρέφοντας στην Αθήνα, να αναζητήσω τις λύσεις που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση του έργου σας.
Μία πρώτη κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση είναι η ενίσχυση του στόλου σας με τρία επιπλέον οχήματα που σας παραδίδονται από σήμερα. Επιπλέον, ξεκινάει άμεσα η επισκευή των ακινητοποιημένων οχημάτων που βρίσκονται σήμερα στις Υπηρεσίες σας.
Αυτή τη στιγμή, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του νέου ΕΣΠΑ, έχει δρομολογηθεί και περιμένουμε νέο στόλο οχημάτων. Πολύ σύντομα θα είναι στα χέρια μας.
Η Ελληνική Αστυνομία μπορεί να είναι αποτελεσματική και ταυτόχρονα να έχει ανθρώπινο πρόσωπο. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι μπορούν να γίνουν και τα δύο μαζί. Είμαι απόλυτα βέβαιος πως εσείς, τα στελέχη του Σώματος, μπορείτε να το διασφαλίσετε αυτό.
Προσωπικά δεσμεύομαι να είμαι δίπλα σας, από οποιαδήποτε θέση ή αξίωμα κατέχω, αρωγός και συνεργάτης σας. Η πόρτα του γραφείου μου είναι πάντοτε ανοικτή για εσάς».