21/9/11

Πρίγκιπας-φάντασμα ο Σουλτάν





Του Γιάννη Σκόκα

Την ώρα που ο κ. Βλάσης Τσάκας, εκπρόσωπος του αποκαλούμενου πρίγκιπα Σουλτάν Μπιν Νασέρ Μπιν Αμπντούλ Ραμχάν αλ Σαούντ, ο οποίος φέρεται να θέλει να επενδύσει στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ, επιμένει ότι «θα προχωρήσει το deal» για την αγοραπωλησία του
ποδοσφαιρικού Τριφυλλιού, οι δικηγόροι του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη δήλωναν πλήρη άγνοια για τον πληρεξούσιο δικηγόρο που επέμενε πως έχει ορίσει ο κ. Τσάκας αλλά και για τη συνάντηση των δύο πλευρών…
Λίγες ώρες αργότερα ωστόσο από το περιβάλλον του Τζίγγερ ενημέρωναν ότι ο δικηγόρος κ. Παναγιώτης Πετρόπουλος πράγματι επικοινώνησε με το δικηγορικό γραφείο που έχει αναλάβει την υπόθεση (εκεί έχουν δοθεί και οι λεγόμενες ανενεργές μετοχές της οικογένειας Βαρδινογιάννη) και ενημέρωσε ότι εκπροσωπεί τον φερόμενο ως επενδυτή. Παρ' όλα αυτά συμφωνήθηκε από κοινού ότι για να προχωρήσουν οι συζητήσεις θα πρέπει να υπάρξει γραπτή εξουσιοδότηση του υποψήφιου επενδυτή προς τον κ. Πετρόπουλο.
Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του κ. Πετρόπουλου, ο οποίος είπε: «Ελαβα προφορική εντολή από τον κ. Τσάκα να ασχοληθώ με το θέμα. Βρίσκομαι κι εγώ εν αναμονή των εγγράφων, προκειμένου να ξεκινήσω τις διαδικασίες. Ηδη, τηλεφώνησα στο γραφείο της άλλης πλευράς. Περισσότερο ήταν μία εθιμοτυπική επικοινωνία ανταλλαγής τηλεφώνων και e-mail, ώστε να βάλουμε κάτω τα πράγματα τις επόμενες μέρες. Δεν έχω γνωρίσει τον επενδυτή. Περιμένω, απλά, τα έγγραφα στο γραφείο μου. Δεν έχω ένδειξη ότι δεν είναι επίσημο το ενδιαφέρον, απλά, για την ώρα κάνω τη δουλειά μου. Ούτε για τη διορία μπορώ να σας απαντήσω κάτι. Εγώ σας λέω ποιες ακριβώς είναι οι ενέργειες που έκανα από τη στιγμή που ο κ. Τσάκας επικοινώνησε μαζί μου και μου έδωσε την προφορική εντολή»...
Πάντως από την πλευρά του κ. Βαρδινογιάννη δεν σκοπεύουν να προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια μέχρι να παρέλθει το τελεσίγραφο των 48 ωρών που έθεσε ο Τζίγγερ.
Από την πλευρά του, ο κ. Τσάκας επιμένει ότι ο πρίγκιπας θα προχωρήσει στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ που ανήκουν στην οικογένεια Βαρδινογιάννη (54,7%). Μάλιστα, ο πολυπράγμων μάνατζερ επιχειρήσεων ενημέρωσε τα μέσα ενημέρωσης ότι το βράδυ θα βρίσκεται στη Σαουδική Αραβία προκειμένου να κάνει τις τελικές επαφές με τον Σουλτάν, ο οποίος όπως ισχυρίζεται στις αρχές Οκτωβρίου θα βρίσκεται στην Ελλάδα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κατ’ αρχάς ο κ. Τσάκας «πέταξε» με προορισμό την Κωνσταντινούπολη, αλλά από εκεί και πέρα τα ίχνη του αγνοούνται του…
Τσάκας: Ενοχλεί που είναι ωραίος ο πρίγκιπας;
Προηγουμένως, ο εκπρόσωπος του Σουλτάν μίλησε στον  NovaΣΠΟΡ FM, εκφράζοντας, μεταξύ άλλων, τη δυσαρέσκειά του για τα ειρωνικά σχόλια που γράφονται και ακούγονται σε ΜΜΕ για τον πρίγκιπα, τον οποίο χαρακτήρισε «ωραίο άνδρα», ενώ πρόσθεσε είπε ότι η φωτογραφία που δημοσιοποίησε είναι πραγματική και όχι προϊόν επεξεργασίας…
Αναλυτικά, ο κ. Τσάκας δήλωσε:
-Για τη εξουσιοδότηση δικηγόρου που ζήτησε η πλευρά Βαρδινογιάννη:
«Εχει γίνει και σήμερα θα γίνει η επαφή μεταξύ των δύο πλευρών».
-Για το σημείο που βρίσκεται η υπόθεση:
«Το θέμα είναι σε νομικά χέρια. Αφήστε το να ολοκληρωθεί και θα ολοκληρωθεί».
-Για το μπέρδεμα με τα διαφορετικά ονόματα του πρίγκιπα:
«Δεν είναι άλλο όνομα. Είναι το ίδιο, αλλά η Αυτού Εξοχότητα προτίμησε τα κρατήσει τα ονόματα των παππούδων του και να μην τα βάλει όλα. Αν δείτε όλο το όνομα είναι τέσσερις γραμμές».
-Για τις συναντήσεις που είχε με τον πρίγκιπα:
«Χρειάζεται να τις μετράω; Είναι πάρα πολλές, δεν είναι μία ή δύο».
-Για το πώς ο πρίγκιπας αποφάσισε να ασχοληθεί με τον Παναθηναϊκό:
«Ξεκάθαρα, από την πρώτη στιγμή είχα πει ότι μας ενδιαφέρει η Ελλάδα σαν χώρα επενδύσεων. Πρόκρινα και πρότεινα σαν ιδέα να έχουμε ένα δυνατό status quo, ένα ισχυρό brand name όπως του Παναθηναϊκού για αρχή και οι άνθρωποι το δέχτηκαν. Στα 220 εκατομμύρια που ακούσατε, τα 150 είναι για κατασκευή γηπέδου, αυτό είναι επένδυση».
-Για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα ΜΜΕ τον ίδιο:
«Δεν έχω κανένα πρόβλημα πως με αντιμετωπίζουν. Αλλά παρακαλώ θερμά να δείχνουν σεβασμό στο πρόσωπο του εξοχότατου. Είναι λάθος να τον χλευάζουν πριν τον δουν. Ερχεται να δώσει χρήματα, όχι να πάρει».
-Για το λόγο που αργεί η εμφάνιση του εντολέα του:
«Δεν μπορούμε να επισπεύσουμε κάτι που έχει μια δεδομένη διαδικασία για να γίνει. Οταν ολοκληρώσουν το έργο τους οι νομικοί, είναι θέμα ωρών η παρουσία του».
-Για την αντίδρασή του εντολέα του για όσα ακούγονται:
«Εχει και χιούμορ, έχει και ευφυΐα. Δεν έχει ενοχληθεί, αλλά μην το τραβάμε στα άκρα».
-Για το αν βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο η διαδικασία:
«Δεν είναι καθόλου πρώιμο το στάδιο. Για εμένα είναι το τελικό εφόσον γίνει αποδεκτή η πρόταση. Μέχρι να κατατεθεί η πρόταση, το ήξεραν μόνο εγώ και δύο συνεργάτες μου στην Ελλάδα. Εγώ σκεπτόμενος απλά είπα πάω να καταθέσω την πρόταση στο ΔΣ του Παναθηναϊκού. Απαντώ στα ερωτήματά τους και φεύγω όπως πήγα. Οταν με σταμάτησαν οι δημοσιογράφοι απ’ έξω αιφνιδιάστηκα, το ομολογώ».
-Για την έρευνα που κάνει ο κ. Βαρδινογιάννης στη Σαουδική Αραβία σχετικά με το προφίλ του πρίγκιπα:
«Εγώ πιστεύω ότι δεν ψάχνουν. Το έχουν βρει».
-Για τη φωτογραφία του πρίγκιπα που έστειλε στα ΜΜΕ και τη φημολογία περί επεξεργασίας:
«Μου ήρθε με e-mail. Ηταν συνημμένη με την εντολή από τη Τζέντα. Ενοχλεί που είναι ωραίος άνδρας; Δεν βλέπω καμία επεξεργασία, όπως μου ήρθε, την προώθησα».
-Για την εμπλοκή του σε μια αντίστοιχη υπόθεση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ το 2001:
«Περσινά ξινά σταφύλια. Ολα τα deals γίνονται και δεν γίνονται. Είχαμε φτάσει σε ένα σημείο κοντινό σε συμφωνία. Δεν χάλασε μόνο από τον Κωνσταντινίδη που λένε. Ξεκίνησε πάρα πολύ καλά και τα είχαμε βρει όλα, η καθυστέρηση μας έφερε τον Αύγουστο, μετά είπαμε Σεπτέμβριο, πήγαμε στον Οκτώβριο μετά έγινε το κραχ στην Αργεντινή και τέλος».
-Για την άποψή του σχετικά με την έκβαση της τωρινής πρότασης:
«Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα ολοκληρωθεί η συμφωνία. Μόλις γίνει αυτό δεν θα ξαναμιλήσω εγώ, αλλά θα μιλάει ο πρίγκιπας» [τοβημα].